Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Review:Αγαπημένη Bioten :)

Γεια σας κορίτσια ,

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη 1ο γιατί πήγα και είδα κάποιους φίλους μου που είχα πεθύμησα πολύ γιατί μένουν σε άλλη πόλη και 2ο και σημαντικό για αυτά που θα σας μιλήσω τώρα.Λοιπών καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε. :)
 Η  Bioten είναι μία από τις ΛΑΤΡΕΜΕΝΕΣ μου εταιρίες γιατί έχουν αξιόλογα προϊόντα σε προσιτές τιμές !!!Από την πρώτη στιγμή που έμαθα για αυτή ήθελα να μάθω περισσότερα για τα προϊόντα της και αυτό έκανα (συστατικά,δράση,διάρκεια κ.λπ.)Μόλις το έκανα αυτό έτρεξα να αγοράσω από 2-3 προϊόντα και τότε είναι που την αγάπησα και συνεχώς αγοράζω και άλλα προϊόντα για να τα δοκιμάσω όλαα!!! 
Έχει ως σλόγκαν ''Ομορφία εμπνευσμένη από την Φύση'' και ''Φυσική ανανέωση σώματος και πνέυματος''.Έτσι μας καλωσορίζει σε ένα κόσμο όπου τα φυσικά συστατικά συναντούν υπέροχες υφές και αιθέρια αρώματα για να σας προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία περιποίησης.Και τέλος τα προϊόντα τις έχουν δημιουργηθεί με βάση τις τελευταίες εξελίξεις της κοσμετικής τεχνολογίας με σεβασμό στην υγεία και την ασφάλεια του δέρματος σας.
Εγώ λοιπών θα σας πω την άποψη μου για 3 προϊόντα που χρησιμοποίησα πρόσφατα και τα αγάπησα, για τα μαντηλάκι καθαρισμού και 2  γαλακτώματα σώματος ..


Μαντηλάκια καθαρισμού:
Tα μαντηλάκια αυτά είναι τα αγαπημένα μου για το ντεμακιγιάζ και έχουν αντικαταστήσει κάθε
προηγούμενο.Είναι για κανονικές και μεικτές επιδερμίδες.Περιέχει νέκταρ κυδωνιού που ρυθμίζει τη 
φυσική υγρασία του δέρματος και γι' αυτό έχει ένα υπέροχοοο άρωμα. Επιπρόσθετα προστατεύει την ομορφιά της επιδερμίδας χάρης την βιταμίνη Ε που είναι ένας αποτελεσματικός αντιοδωτικός παράγοντας γνωστός για την επανορθωτική του δράση.
Με κυκλικές κινήσεις μπορούμε να καθαρίζει τον λαιμό,το πρόσωπο και τα μάτια.Αφαιρεί όλο το μακιγιάζ και τους ρύπους αφήνοντας μια φρεσκάδα,ενυδάτωση και το άρωμα από τα μαντηλάκια στην επιδερμίδα.Σίγουρα θα τα ξανά αγοράσω  γιατί κοστίζει και μόνο2,50 ευρώ.(περιέχει 20 μαντηλάκια)

*Δεν αφήνει λιπαρότητα στο πρόσωπο μετά την χρήση του σε σχέση με άλλα που είμαι 

αναγκασμένη να πλύνω αργότερα το πρόσωπο μου.

 Γαλάκτωμα σώματος:
Αυτό το γαλάκτωμα σώματος το υπέρ αγαπώ,απο την πρώτη φορά που θα το μυρίσετε θα θέλετε να το φάτε!!Περιέχει βούτυρο κακάο και έλαιο Macadamia,ειλικρινά δεν έχω ξανά μυριστεί πιο υπέροχο γαλάκτωμα είναι σαν σοκολατάκι,ακόμη και ο φίλος μου ενθουσιάστηκε με την μυρωδεία.Η συγκεκριμένη είναι για κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες και ενυδατώνει αρκετά το δέρμα (nutrimoist 48 ώρες) ακόμη δίνει μια ελαφρά υγιής λάμψη χάρης την δράση του Macadamia  στο δέρμα.Επιπρόσθετα δεν περιέχει Paraben,Paraffin,Colorant γεγονός που είναι πολύ σημαντικό.Κοστίζει 4 ευρώ και είναι 250 ml. Βέβαια θα την αγοράσω ξανά !! 

 Δείγμα από γαλάκτωμα σώματος:
Τέλος έχω το δειγματάκι από ακόμη ένα γαλάκτωμα σώματος που είναι για αναδόμηση και θρέψη.Είναι για ξηρό δέρμα και όπως όλα τα προϊόντα της Bioten έχει ένα υπέροχο άρωμα,σαν άρωμα από λουλούδια χάρης το γάλα βαμβακιού και τις πρωτεΐνες ρυζιού που περιέχει.Είναι πιο κατάλληλο για το χειμώνα πιστεύω γιατί δεν έχω πρόβλημα ξηρότητας , ενυδατώνει πολύ καλά το δέρμα (24 ώρες αναγράφεται) και προσφέρει μια αίσθηση φρεσκάδας και απαλότητα.Αν δεν κάνω λάθος κοστίζει όπως και το προηγούμενο γαλάκτωμα.Και θα την πάρω το πιο πιθανό για τον χειμώνα..

Ελπίζω να σας άρεσε και περιμένω την γνώμη σας !! 
Φιλία κορίτσια και Bioten
:)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου