Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Review: Empties Part 1

Γεια σας κοριτσάκια μου,

Σήμερα καθώς συμμαζευα το μπάνιο μου πρόσεξα πως πολλά προϊόντα μου έχουν τελειώσει έτσι είπα ''Γιατί να μην κάνω ένα review πάνω σε αυτά?'' και να με εδώ.Ας αρχίσουμε λοιπών:

Γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ της Garnier:
  • Το Συγκεκριμένο είναι με εκχύλισμα Τριαντάφυλλου για ξηρές επιδερμίδες και το πείρα καταλάθος γιατί η δική μου επιδερμίδα είναι κανονική προς μικτή.Έτσι μου άφηνε πάρα πολύ λιπαρότητα στο πρόσωπο μου μετά την χρήση του και αν λέει πως αφαιρεί και το αδιάβροχο μακιγιάζ δεν μπορώ να πω πως το έκανε με ευκολία αντιθέτως.Δεν θα ξανά πάρω το συγκεκριμένο αλλά ίσως δοκιμάσω από την ίδια σειρά ένα άλλο που είναι κατάλληλο για την δική μου επιδερμίδα.Μου άρεσε πάρα πολύ όμως το απαλό άρωμα που είχε από τριαντάφυλλο.
Mαντηλάκια ντεμακιγίαζ Johnson:
  • Αυτά τα μαντηλάκια τα είχα πάρει τυχαία γιατί ήταν προσφορά 1+1 και τα χρησιμοποιούσα μόνο και μόνο για να τα τελειώσω.Δεν με ικανοποίησαν καθόλου γιατί αφήνει απίστευτη λιπαρότητα (παρόλο που γράφει πως είναι για κανονικές προς μικτές επιδερμίδες)πάνω στο πρόσωπο και πρέπει απαραίτητα να πλένεις το πρόσωπο σου αργότερα .Τσούζει λίγο τα μάτια και εννοείτε δεν αφαιρεί όλη την αδιάβροχη μάσκαρα ούτε καν την κανονική εύκολα.Επιπρόσθετα δεν έχει και κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά.Άρα δεν θα τα ξανά πάρω ποτέ(ούτε σε προσφορά χαχα).
Μαντηλάκια καθαρισμού Bioten:
  • Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα σε αυτά είναι το υπέροχο άρωμα, που αφήνουν και στο πρόσωπο μετά την χρήση του (νέκταρ κυδωνιού).Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ,δεν τσούζει τα μάτια,αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας και δεν χρειάζεσαι να πλύνεις το πρόσωπο σου αργότερα.Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες έχω κάνει πρόσφατα αντίστοιχο review.Και βέβαια τα έχω ξανά πάρει είδη :)..
Πούδρα Mineralize skinfinish natural από την Mac:
  • Είναι μια καταπληκτική πούδρα που μπορεί να σου προσφέρει εξαιρετική κάλυψή.Μου πήρε ενάμισι μήνα για να την τελειώσω και στοίχισε 30 ευρώ αν δεν κάνω λάθος.Αν και μου αρέσουν πάρα πολύ τα προϊόντα της Mac δεν θα το ξανά πάρω εξαιτίας της τιμής του,γιατί θεωρώ πως υπάρχουν πάρα πολλές φθηνότερες εταιρίες που μπορούν να μου προσφέρουν το ίδιο αποτέλεσμα.Και γιατί δεν θεωρώ πως ένα προϊόν που το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά αξίζει να δώσω τόσα χρήματα.
Αποσμητικό Nivea:
  • Αυτό το αποσμητικό μου το πήρε η μαμά μου,γράφει πως μερίζει εκχύλισμα μαργαριταριών αλλά εμένα μου θυμίζει απορρυπαντικό ρούχων.Δεν λέω πως μυρίζει άσχημα αλλά ούτε και τρελαίνομαι κιόλας.Είναι πολύ καλό για χρήση μετά από ξύρισμα το οποίο το λέει κιόλας αλλά δεν κρατάει με τίποτα 48 ώρες όπως υπόσχεται.Άρα δεν θα το ξανά πάρω γιατί έχω είδη βρει ένα πολύ καλύτερο του που διαρκεί περισσότερο.
Αποσμητικό Palmolive:
  • Έχει ένα πολύ υπέροχο άρωμα από περγαμόντο,κασσίς και άνθη πορτοκαλιάς.Χρειάζεται λίγα λεπτά για να απορροφηθεί απόλυτα από το δέρμα αλλά δυστυχώς δεν διαρκεί για 24 ώρες ιδικά στις πολύ ζεστές μέρες.Δεν προκαλεί κανένα ερεθισμό μετά από ξύρισμα αλλά μερικές φορές αφήνει μερικά άσπρα μικρά κατάλοιπα στην μασχάλη.Δεν ξέρω αν θα το ξανά πάρω γιατί θέλω να διαρκεί όσο περισσότερη ώρα γίνεται.
Βody lotion Avril Lavigne:
  • Αυτή την κρέμα την πείρα μαζί με το άρωμα της και κάθε φορά που τα χρησιμοποιούσα και τα δυο μετά το μπάνιο η μυρωδιά διαρκούσε για πάρα πολλές ώρες.Το συστήνω ανεπιφύλακτα έχει ένα υπέροχο και πολύ φρέσκο άρωμα.
Ξεβαφτικό νυχιών Victoria:
  • Είναι ένα πάρα πολύ καλό ξεβαφτικό, περιέχει πρωτεΐνες μεταξιού και δεν περιέχει καθόλου ασετόν κάτι πολύ σημαντικό.Αφαιρεί αρκετά εύκολα το μανό και μετά την χρήση του σου αφήνει μια μυρωδιά σαν φράουλα μου φάνηκε εμένα δεν ξέρω :s .Το βρίσκετε στα Jumbo και κάνει γύρω στο 1 ευρώ,εννοείτε το ξανά πήρα ήδη.
Μάσκα μαλλιών Le Petit Marseilliais:
  • Η συγκεκριμένη μάσκα είναι με βούτυρο καριτέ και μέλι,δεν με τρελαίνει ιδιαίτερα η μυρωδιά του.Είναι ιδική για την επανόρθωση και θρέψη των ταλαιπωρημένων και ξηρών μαλλιών.Είχε πολύ καλό στα μαλλιά μου τα έκανε ελαστικά,πολύ απαλά και αρκετά ενυδατωμένα.Την συστήνω σίγουρα αν είναι ιδανική για τον τύπο μαλλιών σας εγώ πείρα την άλλη την κόκκινη από την σειρά τους γιατί είναι καλύτερη για τα βαμμένα μου μαλλιά και μια διαφορά που βρήκα στην μορφή τους είναι πως αυτή είναι πολύ πιο υγρή από ότι η κόκκινη.

    Εύχομαι να σας άρεσε και περιμένω τα σχόλια σας όμορφες μου ...
    Φιλιαααά!!!
    :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου