Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Review: Garnier Ματ BB Cream

Γεια σας κορίτσια,

Πώς σας βρίσκω?Έχω λήψη πολύ καιρό από το blog μου δυστυχώς για νέες περιπέτειες που είχα στην υγεία μου αλλά τώρα ευτυχώς είμαι πίσω επιτέλους!!! :) Ακόμα ένας λόγος που είμαι πολύ ενθουσιασμένη είναι για το προϊόν που θα σας μιλήσω. Όπως έχετε δει και στην σελίδα μου στο Facebook μετά που τελείωσα την κλασική  BB Cream της Garnier αποφάσισα να δοκιμάσω και την νέα της που έχει ματ αποτέλεσμα και είναι για μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες.Γεγονός που δεν μετάνιωσα επειδή χωρίς να περιμένω είναι η πιο κατάλληλη(μέχρι στιγμής)για την επιδερμίδα μου.Μου έκανε εντυπώσει που έχει  διαφορετική συσκευασία που μου άρεσε και περισσότερο ιδικά στην αντλία της,αλλά έχει λιγότερη ποσότητα από την προηγούμενη κατά 10ml (την τιμή όμως δεν την αλλάξανε γιατί?)κάτι που με δυσαρέστησε και δεν καταλαβαίνω και τον λόγο.
Επίσης σε αυτό το review θα συγκρίνω αυτή την BB Cream μαζί με την προηγούμενη κλασσική της Garnier που είχα δοκιμάσει προηγουμένως για να σας βοηθήσω να αποφασίσετε καλύτερα αν είστε ανάμεσα τους!!! 
Πρώτα όμως θα σας πω κάποια πράγματα που παρατήρησα και στις 2 κρέμες είχα πάρει:
Και στις δυο είχα πάρει την απόχρωση light αλλά παρόλα αυτά η νέα bb cream είναι πολύ πιο ανοιχτόχρωμη από την προηγούμενη (παράξενο εε?) αλλά καλύτερα για μένα γιατί ταίριασε πολύ καλύτερα στο πρόσωπο μου από την προηγούμενη. Δεύτερο είναι αρκετά πιο υγρή δηλαδή αν την ανοίξετε και την αναποδογυρίσετε θα δείτε να τρέχει σιγά σιγά σταγόνες γεγονός που δυσκολεύει λίγο την εφαρμογή του με πινέλο για μένα τουλάχιστον στην αρχή αργότερα βολεύτηκα κάπως.Και τρίτο μυρίζει αρκετά οινόπνευμα που δεν είναι και το καλύτερό μου αλλά δεν με ενοχλεί γιατί το οινόπνευμα βοηθάει στην ακμή.

Ας αρχίσουμε λοιπών:
Η νέα BB Cream της Garnier για μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες υπόσχεται:
  • Mατ αποτέλεσμα που διαρκεί:Πράγματι από την πρώτη χρήση είδα τεράστια διαφορά από την προηγούμενη της Garnier.Επιτυχενει το ματ αποτέλεσμα που υπόσχεται κάτι που η προηγούμενή εννοείτε δεν το υποσχόταν αλλά ήταν το άλλο άκρο γυάλιζες παντού σχεδόν.Δεν τρέχει με τίποτα όσους βαθμούς και αν κάνει έξω ενώ η προηγούμενη  είχα παρατηρήσει όταν κρατούσα το τηλέφωνο μου και μιλούσα μέσα στην ζέστη αργότερα έβρισκα πάνω του σημάδια από την κρέμα.Καλύπτει πολύ περισσότερο και μερικές φορές η πούδρα δεν είναι απαραίτητη ενώ στην προηγούμενη ήταν σίγουρα αναγκαία.Και το καλύτερο όσες φορές την έβαζα μέχρι και για 12 ώρες πάνω μου με μια πούδρα διαρκούσε για όλη μου την έξοδο.
  • Μειώνει πόρους και ατέλειες:Είναι πολύ καλυπτεική και έτσι μπορεί να κρύψει σχεδόν τα πάντα εκτός από κάτι που παρατήρησα σε περίοδο που ήμουν αδιάθετη και είχα βγάλει κάποια ενοχλητικά και κόκκινα σπυράκια χρειαζόταν σίγουρα πούδρα για να κρυφτούν.Αλλά πόρους στην μύτη και τέτοια τα κρύβει εντελώς.Κάτι που στην  προηγούμενη δεν το παρατήρησα αντίθετα αν δεν ήταν καλή η πούδρα δεν θα έκρυβε τίποτα. 
  • Δίνει ομοιόμορφη όψη και λάμψη: Εδώ δεν μπορώ να πω είμαι και με τις δυο ευχαριστημένες προσφέρουν αρκετή λάμψη και ομοιόμορφη όψη.
  • Ενυδατώνει:Εδώ έχω να πω στην προηγούμενη ένοιωθα υπερβολική ενυδάτωση πιστεύω και γιαυτό και απορροφάται λίγο πιο αργά ενώ στην νέα νιώθω ενυδάτωση και φρεσκάδα πιο ελαφριά και απορροφάται αυτόματα.
  • Προστατεύει από UV-SPF20:Εδώ χάρηκα πάρα πολύ γιατί έχει μεγαλύτερη προστασία από τον ήλιο και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που δεν το είχαν κάνει και στην προηγούμενη αλλά τέλος πάντων.
Πληροφορίες συσκευασίας:


Τώρα θα σας δείξω φωτογραφίες από την απόχρωση που παίρνει η BB Cream και τη υφή έχει πάνω στο χέρι μου.Δυστυχώς τελείωσα όλη την προηγούμενη και δεν θα μπορέσω να δείξω και για αυτή.

Στην αρχή όπως σας είπα πέφτει σε σταγόνες και είναι κάπως έτσι: 
Με λίγο άπλωμα με το χέρι είναι κάπως έτσι:
Και τέλος με καλό άπλωμα γίνεται έτσι:

Όπως σας είπα η συσκευασία της είναι εντελώς διαφορετική σε σχήμα,ποσότητα και αντλία.Ιδικά η αντλία που έχει μου άρεσε πολύ περισσότερο γατί μπορείς να βγάλεις όση ποσότητα χρειάζεσαι γιατί στην προηγούμενη επειδή έχει μεγάλη τρύπα βγάζει πολύ ποσότητα και μερικές φορές δεν μπορείς να το ελέγξεις. 

Αυτά λοιπών κορίτσια μου για αυτές τις BB Cream,αν θυμάστε καλά σε ποστ που έχω κάνει αναλυτικό για την κλασική της Garnier που θα βρείτε εδώ: http://heverythingaboutbeauty.blogspot.com/2013/05/review-garnier-bb-cream.html την βαθμολόγησε με 6,5/10 αυτή λοιπών θα την βαθμολογήσω με 8,5/10 γιατί υπάρχουν σημεία που μπορεί να βελτιωθεί και επειδή δοκιμάζω και άλλες ΒΒ Creams από άλλες εταιρίες και έτσι είμαι λίγο επιφυλακτική στην βαθμολογία μου.
Ευελπιστώ να μην λήψω πάλι τόσο πολύ καιρό από το Blog μου και περιμένω σχόλια σας και για το review αυτό αλλά και για την νέα διαμόρφωση που έκανα στο Blog μου ...

Φιλλία όμορφες μου :)









4 σχόλια:

  1. den exw dokimasei kamia apo tis 2!!alla sigoura exw akousei/diavasei polu kalutera sxolia gia tin nea gia lipares epidermides! ;)
    polu wraio review!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Se euxaristw poli kali mou :)
      Ne einai opos ta les isos idan tis elipsis tis proigoumenis kai tin veltiosan mesa apo auti !!!

      Διαγραφή
  2. τα γραφεις πολυ αναλυτικα και μπραβο.δεν εχω δοκιμασει καμια απο τις δυο ωστοσο η πρωτη δεν θα μ εκανε με τιποτα.φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε :)
      Άρα σίγουρα την δέυτερη αν αποφασίσεις να πάρεις μια !!!
      Φιλία xxx

      Διαγραφή