Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

To πρώτο μου βραβείο !!!

Γεια σας κορίτσια,

Πώς σας βρίσκω? Μου έχετε λείψει πάρα πολύ όπως έχετε δει και στο Facebook κάποιος είχε μπλοκάρει το Facebook και το blog μου και ευτυχώς κατάφερα να επαναφέρω τους κωδικούς μου και έτσι να είμαι τώρα εδώ κοντά σας !!! :)
 Αν θυμάστε καλά στα τέλη Ιουλίου είχα λάβει ένα μεγάλο δέμα από την Bioten και σας υποσχέθηκα ένα άρθρο για αυτά όταν τα χρησιμοποιήσω και έχω μια ολοκληρωμένη άποψη για αυτά.Μετά από 2 μήνες χρήσης τους μέχρι τελικής σταγόνας έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα.Και εντός τον ημερών θα σας ανεβάσω το άρθρο που ετοιμάζω!!!

Σήμερα όμως θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ την γλυκιά Κατερίνα Χρ. που έχει το blog Belle and Beauty by Katerina (http://belleandbeautybykaterina.blogspot.com) για το βραβείο που μου χάρισε !!! :)

Οι κανόνες είναι :



  • Nα αναφέρεις και να ευχαριστήσεις το άτομο που σου χάρισε το βραβείο
  • Να απαντήσεις στις πιο κάτω ερωτήσεις 
  • Να βραβεύσεις με την σειρά σου άλλα 11 Blogs ε λιγότερα από 200 μέλοι
  • Να ενημερώσεις αυτούς που έχεις βραβεύσεις
  • Και τέλος να ακολουθείς το Blog που σε βράβευσε

Οι ερωτήσεις:


        1. Tι σε οδήγησε να ξεκινήσεις το blog σου ?

  • Αυτό που με έκανε να ξεκινήσω το Blog αυτό είναι η αγάπη μου για την ομορφιά,την περιποίηση,τα καλλυντικά αλλά και να έχω την ευκαιρία να γνωρίσω κι άλλο κόσμο και να ανταλλάξουμε διάφορες γνώμες και ιδέες με εσάς !!! :) 
2.Ποιο είναι το θέμα του Blog σου ?
  • Έχει ως επίκεντρό την γυναίκα και κύριός την ομορφιά της, την περιποίηση, τα προϊόντα που ενδιαφέρεται να πάρει και ψάχνει κάποια άποψη , γενικότερα συμβουλές και tips ομορφιάς και πάρα πολλούς διαγωνισμούς..
3.Από που βρίσκετε την πηγή έμπνευσής σας?
  • Η έμπνευσή μου προέρχεται κυρίως από την καθημερινότητα μου για παράδειγμα κάποιο προϊόν που με έχει ενθουσιάσει και θέλω να το μοιραστώ με εσάς και γενικότερα διάφορε νέα tips και μεθόδους ομορφιάς κτλ.
4.Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του Blog?
  • Συνήθως κρατάω στο μυαλό μου τις ιδέες και τα διαμορφώνω κατά την διάρκεια με επεξεργασία ξανά και ξανά.Αλλά αρκετές φορές γιατί δεν θέλω να ξεχάσω όλα όσα έχω να πω τα γράφω  και κάνω διάφορες έρευνες στο ίντερνετ που ίσως να χρειάζεται για περαιτέρω πληροφορίες..
5.Έχετε νέες ιδέες για το Blog σας?
  • Αν και πολλές φορές μένω χωρίς ιδέες γιατί προτιμώ να κάτι κάτι καινούργιο και πρωτότυπο αυτό το διάστημα λόγο του ότι απουσίασα για αρκετό διάστημα έχω αρκετές ιδέες στο μυαλό μου.
6.Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο Blog σας?
  • Δυστυχώς όχι τόσο όσο θα ήθελα λόγο της εργασίας αλλά και της προσωπικής μου ζωής, γι' αυτό προσπαθώ τουλάχιστον 2-3 μέρες της εβδομάδας από εδώ και πέρα. :)
7.Ποία είναι η καλύτερη στιγμή για να δημιουργήσετε?
  • Κατά παράξενο λόγω αν και όλος ο κόσμος προτιμάει την ημέρα εγώ είμαι νυκτερινός τύπος...
8.Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς?
  • Όσα παρουσιάζω εδώ ή στην σελίδα μου στο Facebook γιατί θεωρώ πως η προσωπική μου ζωή δεν παίζει ρόλο σε αυτό που κάνω.Γιατί δυστυχώς ιδικά στον χώρο αυτό υπάρχουν πολύ κακοί άνθρωποι που το μόνο που θέλουν να κάνουν είναι να σε κριτικάρουν άσχημα και να καταφέρουν να χαλάσουν την ψυχολογία σου.
9.Ποία είναι τα χόμπι σας?
  • Λατρεύω τα ψώνια,να βλέπω ταινίες,να ακούω μουσική,να κάνω εκδρομές σε διάφορα μέρη και να παίζω επιτραπέζια παιχνίδια!!

Τα Blogs που βραβεύω με την σειρά μου :

Αυτά λοιπών προς το παρόν κορίτσια μου τα λέμε στο επόμενο άρθρο μου, τα φιλιά μου!!! :)





2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήριαααα για το βραβείο!!!!
    Ααα έχουμε κοινά χόμπυ!!χιιχχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου :) Εεεε εμείς οι γυναίκες έχουμε πολλές κοινές αδυναμίαις (shopping ) !!!

      Διαγραφή