Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Review: Garnier BB Cream κλασική :)


Γεια σας κοπέλες ,


Μετά από ενάμιση μήνα αν δεν κάνω λάθος κατάφερα και τελείωσα την ΒΒ Cream της Garnier και επομένως εδώ είμαι για να σας πω την άποψη μου πάνω σε αυτή. Αρχικά να πούμε πως ο όρος ΒΒ σημαίνει Blemish Balm και είναι κρέμα ενάντια στις ατέλειες και τους ερεθισμούς. Η ιδέα λοιπών των ΒΒ Cream προήλθε από Γερμανούς δερματολόγους που τις χρησιμοποιούσαν για να απαλύνουν την επιδερμίδα του προσώπου των ασθενών τους μετά από διάφορες επεμβάσεις.Την ιδέα αυτή την ανάπτυξαν περισσότερο οι κορεάτες που έχων κάνει πάρα πολλές και εξαιρετικής ποιότητας τέτοιου είδους κρέμες. Έτσι η ιδέα των  ΒΒ Cream δεν άργησε να κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη μέσα από  διάφορες εταιρίες . Εγώ λοιπών θα σταθώ σε αυτή της Garnier  

Έτσι λοιπών ήρθε η ώρα να σας πω την άποψη μου πάνω στην κλασική ΒΒ Cream :

Αν έπρεπε να την βαθμολογήσω με άριστα το 10 με πολύ αυστηρoύς όρους θα την βαθμολογούσα με 7 και πιο κάτω θα σας δικαιολογίσω και τους λόγους που τις αφαιρώ τους 3 βαθμούς!!!

Το προϊόν αυτό υποστηρίζει πως έχει 5 δράσεις οι οποίες είναι :
  1. Κάλυψη : Εγώ χρησιμοποίησα την απόχρωση light η οποία όμως είναι πολύ πιο σκούρα από το δέρμα μου πάλι.Σίγουρα η κάλυψη είναι ελαφριά αλλά επειδή εγώ προσωπικά δεν έχω κάποιο έντονο πρόβλημα με ακμή ή κάτι άλλο με το τελείωμα μιας πούδρας το αποτέλεσμα για μένα είναι μέτριο.Παρόλα αυτά το πρόσωπο μου είναι φωτεινό , ομοιόμορφο και φυσικό .Όσες όμως θέλετε να έχετε αποτέλεσμα πιο mat ή όπως το fountation σας μάλλον δεν θα σας ενθουσιάσει πολύ και θα χρειάζεστε και άλλα προϊόντα για πλήρης κάλυψη.(γι' αυτό αφαιρώ ένα γιατί όταν θέλω ματ αποτέλεσμα και πολύ κάλυψη δεν μπορεί να μου τα προσφέρει.)
  2. Ενυδατώνει:  Ενυδατώνει πάρα πολύ καλά το πρόσωπο και αφήνει μία υπέροχη αίσθηση φρεσκάδας που όμως είναι λίγο υπερβολική γιατί χρειάζεται λίγο ώρα για να απορροφηθεί.Ακόμη ένα προβληματάκι που μπορεί να προσέξετε και εσείς είναι στην περιοχή Τ  αφήνει αρκετή γυαλάδα λόγο τις λιπαρότητας της περιοχής και χρειάζεται σίγουρα η βοήθεια της πούδρας.(εδώ αφαιρώ και τον άλλο βαθμό)
  3. Φωτίζει: Φωτίζει πολύ όμορφα το πρόσωπο και παρουσιάζει ένα φυσικό και φωτεινό αποτέλεσμα.
  4. Προστασία από ήλιο spf 15:  Εδώ είναι που είχα και το μεγάλο μου παράπονο πάνω στην κρέμα αυτή.Για τους χειμερινούς μήνες ο δείκτης προστασίας 15 είναι αρκετός αλλά για τους καλοκαιρινούς μήνες που έχουμε και τώρα και ο ήλιος χτυπάει κόκκινο θα ήθελα περισσότερο βέβαια δείκτη προστασίας .(εάν και με τις νέες εκδόσεις της Garnier έχουν αυξήσει των δείκτη προστασίας πολύ ικανοποιητικά αφαιρώ ένα βαθμό και εδώ).
  5. Δίνει ομοιόμορφη όψη: Ναι ,πραγματικά (μπορούμε να πούμε πως σε μερικά σημεία λειτουργεί και σαν primer) καλύπτει τα σημάδια κούρασης , θαμπάδα , τις λεπτές γραμμές και γενικότερα όλες τις ατέλειές αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου γιατί θα μπορούσε να το κάνει και πολύ πιο καλύτερα.
Η άποψη μου λοιπών είναι πως η επανάσταση των BB Cream και στην περίπτωση μας της Garnier είναι αρκετά καλή και στην περίπτωση μου έχει αντικαταστήσει τα παλαιά μου fountations για πάντα . 

Έρχεται στην εξαιρετική τιμή των 10 ευρώ και περιέχει 50 ml , χρειάζεται λίγη ποσότητα σε κάθε χρήση και έτσι είναι αρκετά οικονομική. Ακόμη θα ήθελα να προσθέσω πως απλώνεται πολύ εύκολα με το χέρι και με τα πινέλα γιατί δεν είναι πολύ υγρή η υφή της.
Επιπρόσθετα θα ήθελα να προσθέσω πως η συσκευή της δεν μου άρεσε πάρα πολύ γιατί έχει μεγάλη τρύπα και έτσι βγαίνει υπερβολικό προϊόν από όσο χρειάζεσαι και έτσι θα ήταν πιο καλύτερα να ήταν με αντλία για να ελέγχετε καλύτερα.Έτσι αναθεωρώ και τις αφαιρώ ακόμη μισό βαθμό δυστυχώς έτσι παίρνει 6,5/10!! 
Αποτελεσματικότητα της BB Cream**:
Αίσθηση ενυδατωμένης επιδερμίδας:     82.5%
Λεία επιδερμίδα αμέσως μετά την εφαρμογή:    96.8%
Επιδερμίδα χωρίς ερεθισμούς & κοκκινίλες:  71.4%
Ομοιόμορφη επιδερμίδα:  90.5%
Ενισχύει την υγιή λάμψη:  93.7%
Αφήνει την επιδερμίδα φωτεινή και λαμπερή:     81%


Μοναδική τεχνολογία all-in-one που ενυδατώνει την επιδερμίδα για 24 ώρες*:
- Με εκχύλισμα Βιταμίνης C που ενισχύει την 
υγιή λάμψη και φωτίζει την επιδερμίδα 
- Μεταλλικά χρωστικά στοιχεία για ομοιόρφο φυσικό 
αποτέλεσμα χωρίς ατέλειες.


*Εργαστηριακό τεστ. **Αυτο-αξιολόγηση σε 63 άτομα. Άμεσα αποτελέσματα
Έτσι λοιπών τελείωσε το Review μου ελπίζω να σας άρεσε και περιμένω την γνώμη σας.. 

Φιλία κοπέλες και Garnier :)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου