Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Το πρώτο μου tag .. :)

Γεια σας κορίτσια,

 Πως μου είστε σήμερα? Ελπίζω να σας άρεσε το review που έκανα για την ΒΒ Cream της Garnier χθες !!!Σήμερα βρήκα την ευκαιρία για κάτι πολύ διαφορετικό , για ένα τag .. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί τα έβλεπα πάντα σε άλλα κορίτσια και μου άρεσαν πολύ .. Είναι σαν σύντομα διασκεδαστικά παιχνίδια ερωτήσεων . Σε αυτό το tag θα πρέπει να λέω 4 επιλογές ανάλογα με την ερώτηση που θα έχω . Και στο τέλος θα θα κάνω και εγώ με την σειρά μου tag 3 κορίτσια ..

Ας αρχίσουμε λοιπών :

1. 4 Πράγματα που έχω πάντα στην τσάντα μου :
  •  κλειδιά 
  • πορτοφόλι
  • κινητό 
  • κοκκινάδι    
2. 4 Πράγματα που έχω πάντα στο πορτοφόλι μου :
  • χρήματα (έστω και νομίσματα :) υπάρχει κρίση )
  • κανονική και φοιτητική ταυτότητα
  • φωτογραφία του φίλου μου
  • μια μικρή εικονίτσα της Παναγίας
3. 4 Πράγματα που υπάρχουν στο δωμάτιο μου :
  • το σκυλάκι μου 
  • μια αναστατωμένη ντουλάπα 
  • πολλά βιβλία και σημειώσεις του πανεπιστημίου μου 
  • πολλά καλλυντικά :) ( θα γινόταν να μην υπήρχαν ? )
4. 4 Όνειρα που θα ήθελα να εκπληρώσω:
  • να γίνω σπουδαία beauty blogger 
  • να παντρευτώ τον φίλο μου <3 ( που θα εκπληρωθεί σίγουρα xxx )
  • να αποφοιτήσω στο πανεπιστήμιο με πολύ καλό βαθμό
  • να μπορούσα να ζούσα σε έναν κόσμο πιο φιλάνθρωπο
5. 4 Πράγματα που φοβάμαι :
  • τις αράχνες :S
  • το ύψος 
  • την υπερβολική ταχύτητα
  • την μοναξιά 
6. 4 Χώρες που λατρεύω :
  • Αυστραλία
  • Αγγλία
  • Καναδάς
  • Μαλβίδες
7. 4 Τα αγαπημένα μου προϊόντα στο νεσεσέρ μου :
  • κοκκινάδια
  • μάσκαρα
  • eyeliner 
  • ρουζ

Έφτασε λοιπών στο τέλος του το tag μου αυτό και ήρθε η ώρα να κάνω 3 κοπέλες και εγώ με την σειρά μου , οι οποίες είναι :


Φιλία xxxx :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου