Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

H συλλογή μου με τα κραγιών μου :)

Γεια σας όμορφες ,



Καλό σας μήνα και καλό καλοκαίρι !!! Πώς μου είστε σήμερα ? Εύχομαι να είναι όλα καλά . Λοιπών σήμερα σκέφτηκα να σας δείξω την συλλογή μου με τα κραγιόν και να πάρετε και εσείς όσες σκέφτεστε για κάποιο χρωματάκι ιδέα.Επιπρόσθετα θάθελα να σας πω πως χρησιμοποιώ πολλά lip gloss εάν θέλετε να τα δείτε και αυτά πέστε μου να κάνω κάτι παρόμοιο και για αυτά. 

Έτσι αποθηκεύω τα κραγιόν μου .



Στα αριστερά σας τα έχω αποθηκεύσει σε ένα ειδικό σταντ για τα κραγιόν που με βόλεψε πάρα πολύ και εάν ενδιαφέρεστε είναι από τα jumbo όπως και το ροζ καλαθάκι δεξιά .. 


Ας ξεκινήσουμε με τα κόκκινα :

Το αριστερά είναι η απόχρωση Hot red της FM . 

Και το δεξιά η απόχρωση 15 της Bourjois  .


Bourjois- FM

Συνεχείζουμε με τα έντονα ρόζ-μώβ:
Αριστερά είναι το απομίμηση ΜΑC απόχρωση 09.
Μέσα στην μέση είναι της Maybelline στην απόχρωση 280 purple glam.
Και το δεξιά είναι της Music Flower στην απόχρωση 06. 

MAC-Maybelline-Music Flower 

Αποχρώσεις του ρόζ:

Εκείνο που είναι πεσμένο είναι απομίμηση της MAC στην απόχρωση 07.
Το πρώτο στην σειρά είναι στης Shiseido στην απόχρωση 417.
Στην μέση είναι της AVON στην απόχρωση Lilac Shimmer .
Και τελευταίο της Constance Carrol στην απόχρωση 367 Sugar Pink.

MAC-Shiseido-AVON-Constance Carrol

Και τέλος αποχρώσεις του  πορτοκαλί και μπέζ:

Το πρώτο είναι Chanel στην απόχρωση 44Sari D'Fau.
Μετά είναι της Bourjois στην απόχρωση 03.
Επιπρόσθετα της FM στην απόχρωση Sugar Pink.(που στα χείλη όμως γίνεται ένα στρας έντονο μπεζ και όχι ροζ όπως λέει το όνομα του).
Και τέλος της Oriflame στην απόχρωση Candy Pink.(που και αυτό θα δείτε πιο κάτω πως δεν εκπέμπει προς ροζ όπως λέει το όνομα του).

Chanel-Bourjois-FM-Oriflame
Η απόχρωση της Fm στο χέρι φαίνεται σαν ρόζ αλλά λόγο του χρώματος των χειλιών όταν το βάλουμε φαίνεται όπως ανάφερα και πιο πάνω.

Koρίτσια έχω προσέξει πως πολλές εταιρίες έχων κάνει αυτή την νέα καινοτομία με κοκκινάδια που είναι και lip balm και μοιάζουν σαν κραγιονάκια . Σκέφτομαι να πάρω αυτά της Revlon εσάς ποια είναι γενικά η άποψη σας για αυτά ?

Και έτσι τελείωσα με την συλλογή μου με τα κραγιόν ελπίζω να σας άρεσε περιμένω σχόλια σας .

Φιλία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου