Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

EECosmetics αγορές ..

Γεία σας όμορφες !!! :)




Χριστός Ανέστη σε όλες σας , σήμερα θα σας μιλήσω για τα προϊόντα που αγόρασα απο Αγγλικό site το http://www.eastendcosmetics.co.uk . Είναι το αγαπημένο μου site έχει συνεχώς νεές προσφορές , πολύ λίγα μεταφορικά και τα πάντα σε εντελώς φθηνές τιμές όπως 1-2 ευρώ !!! Παράλαβα το δέμα μου μετά απο 9 μέρες τις παραγγελίας μου γεγονός που με ενθουσίασε πάρα πολύ γιατί είχα συνηθίσει μέχρι και μήνα απο άλλες μου αγορές όπως το ebay . 
Έτσι λοιπών έλαβα το δέμα μου με τα 7 πρϊόντα που είχα παραγγείλει με μόνο 15,72 ευρώ μαζί μα τε μεταφορικά ... 
Ας αρχίσουμε :


(15,72 ευρώ)


  1. Fiza Satin Finish Pressed Powder-02 Peach





Η πούδρα αυτή μου άρεσε πάρα πολύ γιατί έχει αρκετή ποσότητα , μια απαλή μυρωδία αρώματος και ένα σφουγγαράκι που είναι αρκετά αποτελεσματικό λόγω της μορφής της πούδρας για να παίρνουμε όσο χρειάζετε . Εαν και φαίνετε περισσότερο προς μπέζ είναι πολύ ανοιχτό χρώμα θα έλεγα ένα τόνο μετά απο τις κοπέλες που είναι εντελώς ανοιχτόχρωμες . Mου στοίχισε 2,37 ευρώ . 


2 .W7 Duo Blusher 04






Σε αυτό το προϊόν μου άρεσε πολύ η συσκευασία του γιατί περιείχε 2 blusher μέσα και επηδή συνήθως τα blusher μου πέρνουν αρκετό χώρο στο νεσεσέρ μου αυτό μου φάνηκε πολύ βολικό :) .Η πρώτη είναι μια πολύ απαλή κοραλί απόχρωση που μου αρέσει πολύ για το πρωϊνό μου μακιγίαζ και η δεύτερη πιο έντονη και καλύτερα για τα νυχτερινά μακιγίαζ που μοιάζει σαν bronzer. Kαι όλα αυτά με μόνο 1,77 ευρώ .






3.W7 Powder Blush Tawny

Αυτό είναι το 3 blusher που είναι ένα έντονο πορτοκαλί επηδή η εικόνα δίπλα δεν μου βγήκε πολύ καθαρή θα έχω πιο κάτω και τις 3 αποχρώσεις και τον 2 μου blusher που πήρα πάνω στο δέρμα μου για να πάρετε μια ιδέα. Λοιπών δεν το πολύ χρεισιμοποιό γιατι μου είναι αρκετά έντονο και δεν συνηθήζω να βάζω . Παρόλα αυτά για όσες σας αρέσει να κάνετε έντονα μακιγίαζ θα σας ξετρελάνει . Μου κόστισε 1,84 ευρώ.



             

Η πρώτη απόχρωση είναι η W7 Powder Blush Tawny , η επόμενη που είναι απο κάτω τις που ίσως να μην φαίνετε ξεκάθαρα είναι της πρώτης απο την διπλή συσκευασία που πήρα και η τρίτη από την πρώτη και πάλι.



4.Wet n Wild Liquid Coverall Concealer


Το κονσίλερ αυτό είναι μέτριας απόχρωσης και περιέχη 7ml. Αν και στην αρχή που το είδα μου φάνηκε πολύ ικανοποιτική ποσότητα όταν το πήρα στα χέρια μου αν το βέπετε και εσείς δεν ήταν εντελώς γεμάτο λόγω του ότι είναι πιο πολύ προς κρεμόδες και πικτό μήγμα ενώ θα το προτιμούσα πιο αραιό . Γι΄αυτό και όταν βγάζεισ το βουρτσακι του έχει σαν ένα κομμάτι απο το μήγμα στην άκρη του.Δεν μπορώ να πω πως έμεινα πολύ ικανοπιοιμένη και μετά την εφαρμογή του , κρύβη τους μάυρους κύκλους μόνο αν βάλω και κάποιο make up  αργότερα απο πάνω του . Ήταν 1,18 ευρώ..


Αυτό είναι το βουρτσάκι του.


5.W7 Big Lash Mascara



Αυτό είναι το βουρτσακι της μάσκαρα. Μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευή της , έχει αρκατή ποσότητα και είναι έντονο μαύρο . Το βουρτσακι δεν είναι πολύ μεγάλο αλλά μέτριου μεγέθους . Το μόνο που με απογοήτευσε ήταν μετά που το είχα δοκιμάση . Καταρχάς αν δεν σκουπίσης καλά το βουρτσάκι και έχει πολύ προϊόν κολλάνε οι βλεφαρίδες αλλά εκείνο που με κάνει να μην θέλω να την ξανά αγοράσω είναι ότι μετά απο λίγες ώρες όταν είχα κάνει το μακιγιάζ μου η μάσκαρα μου μάυριζε τα μάτια μου κάτω από τις βλεφαρίδες και αυτό με απογοήτευσε πολύ γιατί έτσι πάντα όταν την βάζω πρέπει να προσέχω αν έχει συμβεί πάλι αυτό . Στοίχησε 1,77 ευρώ .
  

6.Constance Carool Fashion Colour Lipstick Sugar Pink

Αυτό είναι το πρώτο κοκκινάδι που πήρα , εγφαρμόζετε πολύ όμορφα και είναι αρκετά απαλό αλλά παρόλα αυτά μου ήρθε πολύ πιο ανοιχτό απο όσο περίμενα και δυστηχώς εγώ δεν μπορώ να φορέσω τέτοια χρώματα . Σε όσες απο εσάς όμως αρέσουν τέτοια έντονα χρώματα είναι ότι πρέπει . Επιπρόσθετα όταν το επιλέξετε θα σας βγάλει και άλλα χρώματα της συλογής αυτής που στοιχίζουν 1,78 ευρώ. 



7.W7 Mega Matte Lips Medium Pink



Kαι το τελευταίο μου προϊον είναι ένα lip gloss . Αυτό το lip gloss όμως δεν είναι όπως είναι τα συνηθησμένα , στην αρχή βλέπεις ένα σχετικά πικτό μήγμα και όχι σαν τα άλλα εντελώς υγρό. Έτσι λοιπών μετά από την εγαρμογή του σε λίγα λεπτά γίνεται στεγνό και σαν κοκκινάδι. Αφαιρείται εύκολα αλλά μετά από πολύ ώρα όταν χάνει το χρώμα αφήνη μια άσχημη εικόνα με τα χείλη να είναι σαν σπασμένα γιαυτό είναι καλύτερα πρίν την εφαρμογή του να ενυδατώνεται τα χείλη σας . Ήταν 1,53 ευρώ . 


Εδώ είναι και τα δύο κοκκινάδια στο χέρι μου για να συνγκρίνετε χρώματα .


Εδώ φτάσαμε στο τέλος περιμένω την γνώμη σας για τα προϊόντα αν τα έχεται δοκιμάσι και εσείς και να μου πείτε αν θέλετε και άλλα τέτοια haul ... 
Μέχρι τότε φιλλίααα όμορφες μου  xxxxxx :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου